Jump to content

טייסון

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טייסון

  1. שלום לכל חברי הפורום, על סמך רפרוף מהיר רב האנשים הם צעירים מאד בגיל. אני בן 50 וחדש בפורום. רכשתי פז'ו 307 שנת 2003 גיר אוטומט ונראה לי שעשיתי טעות,האם למישהו יש נסיון עם רכב מהסוג הזה? אני מקבל מידי פעם חווי על הצג :Auto gear fail האם יש למישהו מושג כלשהו?
  2. אני מעוניין לייצר התקן שיחזיק ביציאה את המתח של המצבר בזמן הנעת הרכב,ההתקן נדרש למכשיר פלאפון קבוע ברכב שעקב הנעת הרכב יש נפילה של מתח המצבר והמכשיר כבה. מתקין מורשה של פלאפון המליץ לי להתקין את זה הבעייה שלא ניתן למצוא התקן כזה מוכן.
×
×
  • תוכן חדש...