שלום לכל חברי הפורום,
על סמך רפרוף מהיר רב האנשים הם צעירים מאד בגיל.
אני בן 50 וחדש בפורום.
רכשתי פז'ו 307 שנת 2003 גיר אוטומט ונראה לי שעשיתי טעות,האם למישהו יש נסיון עם רכב מהסוג הזה?
אני מקבל מידי פעם חווי על הצג :Auto gear fail האם יש למישהו מושג כלשהו?