Jump to content

alfetta2000

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של alfetta2000

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אולי מישהו מכיר את הדגם של פונטו STILE TD דגם דיזל 1.7 שיצא רק בשנת 2000 למשך שנה או הובא לארץ רק במשך שנה זו.אולי מישהו יודע אם זה רכב טוב,קצת מחשיד שהיה רק שנה. וגם מה דעתכם על הפונטו HGT 1.8 תודה מראש ושבת שלום.
×
×
  • תוכן חדש...