Jump to content

kris

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kris

  1. 80 אלף,האם מישהו יכול לתת לי עצות או יותר מידע על המכויות..
  2. שלום אני רוצה לרכוש מכונית ספורטיבית ואני עדיין לא סגור מצד אחד אני רוצה יונדאי קופה2003 2.0 ומצד שני אני רוצה פי'גו 206 cc 2003אני מעוניין לקבל נידע על המכויות האלה יותר ומה אתם ממליצים לי כמובן שאני קונה ביד שניה
  3. ראיתי כמה מכוניות בת"א שהדלתות שלהם נפתחות כלפי מעלה..אז רציתי לשאול היכן עושים את זה וכמה בערך זה עולה תודה.
  4. שלום רציתי לדעת האם כדאי לקנות פיג'ו 206cc2.0(ידני) שנת 2002 שעבר 97 ק"מ..אני יודע שהצרפתיות לא משהו אבל כולם אומרים שהסיסי(ידני) הייא המכונית הכי אמינה שלהם רציתי לדעת מה אתם חושבים עח זה?
×
×
  • תוכן חדש...