גם בקורבט שלנו ניסו לפרוץ
אבל אחי מאבטח מועדונים
והוא רק חזר ישב בגינה בלי אור סתם
והוא היה עםם האלה
ופתאום באו הפורצים
"במקרה" ערבים
התחילו לנסות לפרוץ את הרכב הרסו את המנעול של הבגאז'
ואחי בא עם האלה הביא לשנייהם מכות
והגנבים טבעו אותו והוא קיבל שבועיים מעצר בית
שם:רוני רפאל
כלי:Rm125 שנת 2001
מיקום:צפון
חדש באתר מקווה להנות פה
מת על ראפ(Dmx)
אני אוהב את תחום האופנועים והטרקטורנים יותר מאשר את תחום המכוניות(מה אני יעשה,מחלה)
מקווה שתבינו אותי!