Jump to content

שגיא דוד

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שגיא דוד

  1. אני שוקל לרכוש סיטרואן פיקאסו 2004 (צריך מקום וכו'). התרשמתי שמבחינת עלות-תועלת מדובר באופציה לא רעה לעומת החלופות הקיימות, ולא הצלחתי למצוא יותר מדי ביקורות רעות. כל אבחנה או המלצה לטוב ולרע תתקבל בברכה.
  2. אני שוקל לרכוש סיטרואן פיקאסו, מודל 2004 (הסיפור הרגיל: זקוק למרווח לילד, למקום לעגלה ולכל הדברים שמעמיסים כשנוסעים לסופשבוע אצל ההורים של האשה בצפון הרחוק...). מבחינת עלות-תועלת המחיר נשמע לי די אטרקטיבי ביחס לחלופות הקיימות, ומכל מה שהצלחתי לקרוא לא מצאתי יותר מדי דברים רעים ביחס לרכב עצמו, לאמינותו, ועלויות אחזקתו וכיו"ב. אודה לכל אבחנה והמלצה בעניין, לטוב ולרע.
×
×
  • תוכן חדש...