אני שוקל לרכוש סיטרואן פיקאסו, מודל 2004 (הסיפור הרגיל: זקוק למרווח לילד, למקום לעגלה ולכל הדברים שמעמיסים כשנוסעים לסופשבוע אצל ההורים של האשה בצפון הרחוק...). מבחינת עלות-תועלת המחיר נשמע לי די אטרקטיבי ביחס לחלופות הקיימות, ומכל מה שהצלחתי לקרוא לא מצאתי יותר מדי דברים רעים ביחס לרכב עצמו, לאמינותו, ועלויות אחזקתו וכיו"ב.
אודה לכל אבחנה והמלצה בעניין, לטוב ולרע.