Jump to content

נהג יחידה

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג יחידה

  1. מה התוסף הכי טוב לקנות, כל כמה זמן צריך לשים והאם זה באמת עובד??? המון תודות לעוזרים!!
  2. הבנתי אתכם.. אוקיי תודה רבה לכם על התשובה, הרגעתם אותי קצת....
  3. היום בבדיקה שיגרתית של שמן מים, שמתי לב לכתמי שמן שהופיעו בחריצים/חיבורים של המנוע שעד עכשיו לא היו לעולם.. הרכב הוא הונדה סיוויק שנת 99, עברה 160 אלף ק''מ.. מה זה אומר? שהמנוע הולך לעולמו בקרוב? יש סיבה לדאגה?? תמונה מצורפת.. המון המון תודות לעוזרים!! http://img2.tapuz.co.il/forums/1_90564060.jpg http://img2.tapuz.co.il/forums/1_90564331.jpg
  4. טוב אנשים, תודה רבה לכם על העזרה.... מחר אני אלך לברר את העניין ונראה מה יצא... המון תודות לכם!!!
  5. ושאלה נוספת: אם גם למפתח הזה (האחרון שיש) יקרה משהו (הראשון נשבר לשני חלקים) - מה אז אני אעשה? איך אפשר לשחזר? כמה זה יכול לעלות??
  6. סליחה, לא ידעתי שזה לפורום הטכני.... יש לי אימבולייזר - אז לפי מה שהבנתי אני צריך ללכת למוסך של הונדה, אבל מישהו אולי בכל זאת יכול להעריך (לא חייב סכום מדוייק, כל הערכה גסה יכולה להספיק) כמה זה יעלה?? פאק ובאמת זה כמה ימים?? (זה המפתח האחרון שיש לי, מה שאומר שאני לא אוכל לנסוע במהלך הזמן הזה.. פאאאאק)
  7. תגידו אנשים, איפה אני יכול לשכפל מפתח (להונדה סיוויק)?? איפה עושים את זה? כמה זה יעלה לי? והאם מישהו יודע כמה זמן אורך השכפול?? (כמה זמן אני אצטרך להמתין?) תודה רבה לעוזרים!!
  8. למה נסעת על 169?
  9. וואי אנשים אני חושב שהבחור משוגע... אח שלי התקשר אליו ואמר לו שהוא מסכים לקחת את המכונית במחיר הזה, פתאום הוא עונה לו שאחי לא הבין אותו נכון ושהוא הסכים להוריד את ה 8 אלף ממחיר המחירון (שהוא 26 אלף) שזה אומר שהמחיר עכשיו הוא 18 אלף - אח שלי לי אמר לו שהוא לא מסכים להוריד ממחיר המחירון אלא להוריד מהמחיר שקבענו לפני זה (22.500) והטמבל ענה לו: ''ניפגש בבית משפט'' וניתק... לא יודע, לי זה נראה שהוא כן יגיש תביעה....
  10. שמוליק, תודה רבה לך על התגובה, זה קצת מעודד - אולי ניגש מחר לעורך דין ונתייעץ איתו גם כן... רק שיש עכשיו התפתחות קטנה - הרגע הוא התקשר אליו ואמר שהוא מוכן להוריד את המחיר ל 15 אלף שקל, האם כדאי להסכים??? כי אם אמרתם שהתיקון יעלה 8 אלף אז הוא לא ייצא מופסד מהעיסקה כי בכל מקרה הוא התכוון להוציא על האוטו 22.500 ש''ח.... מה אתם חושבים??
  11. כן, כל זה קרה תוך רבע שעה (אחי התקשר אליו אמר שברצונו לבטל את העיסקה, הבחור ניסה לשכנע אותו 5 דקות שזה שטויות, שהאוטו בסדר, שהנה המכונאי אמר לו שהכל טוב, אח שלי עמד על שלו אמר שהוא רוצה לבטל - הוא הסכים ואמר שב 9 בערב הוא יבוא לקחת את האוטו. ב 20:45 יש צלצול, הוא אומר שהוא התייעץ עם חבר או קרוב משפחה שהוא עורך דין והוא כנראה אמר לו את אותם הדברים שכתבתם לי - שאם יש חוזה אז הוא ניצח - בקיצור המוכר אמר שהוא נותן לאח שלי 15 דקות לחשוב על זה שוב פעם ושאם הוא עדיין רוצה לבטל אז הוא מגיש תביעה... אח שלי שלח אותו ל**** הבחור הגיע, לקח את המכונית, אמר שהחוזה נשאר אצלו ושהוא הולך לבית משפט.) גם אני חשבתי שיש מצב שהוא סתם מנסה להפחיד אותו, אבל הוא בא עם עוד מכונית (שהיא שלו), כך שמבחינתו כנראה אין לו לחץ לקבל את הכסף (אם שיערת שהוא צריך את הכסף לקנות מכונית חדשה), כלומר אין לו בעיה להתעסק עם המשפט כי הוא לא צריך בדחיפות את הכסף... השאלה היא, האם באמת כדאי לנו להתעסק עם זה ולקחת עורך דין?? יש לנו קייס לנצח בכלל? כי אם ניקח עורך דין ונפסיד אז בכלל נצא עוד יותר מופסדים... פשוט אם אין שום (אבל שום) מצב לצאת מהמצב הזה, ברגע שתגיע תביעה כנראה נסכים לקחת את המכונית (כדי לא להוציא עוד כסף על העורך דין אם הוא ינצח) איך אני יכול לערב את המכונאי? מה ניתן לעשות במקרה הזה? ואח שלי בן 27, יש לו ביטחון, הוא לא נראה מפגר, פשוט הוא לא מבין בגרוש במכוניות והמוכר בטח ראה את זה..... איזה באסה שלא נסעתי איתו למוסך - אם הייתי רואה את הפירוט הזה שם, ישר הייתי אומר לו לרדת מעניין (כי באמת לא צריך להיות מכונאי כדי לראות איזה בעיות יש באוטו - פשוט המזל הרע היה שהמוסכניק דפק אותו ככה...)
  12. פאק אנשים, בדיוק כמו שאמרתם הכלב הזה לא רוצה לקחת את האוטו, הוא אומר שבינתיים הגיע אליו עוד בן אדם שרצה לקנות את המכונית והוא אמר לו שהאוטו כבר מכור, קיצר הוא בוכה עכשיו שהוא איבד לקוח ושהוא דיבר עם עורך דין שמציע לו לתבוע אותנו, אח שלי שלח אותו לעזאזל והזונ** הזה רוצה לבוא מחר לצלם את האוטו ולהגיש תביעה..... האם יש לנו סיכוי כלשהו לנצח? האם כדאי לקחת גם כן עורך דין או שהפסדנו בטוח ועדיף לא לטרוח?? למישהו יש עצות מה כדאי לנו לעשות??
  13. תגיד לאחיך שלא יתייאש. עדיף לסבול עוד קצת ולמצוא רכב שמור מאשר כל יום להיות עם הרכב במוסך. תגיד לי משהו למה הוא רצה לקנות רכב עם 207 ק"מ??? 207.000 ק''מ (שזה פלוס מינוס 20.000 ק''מ בשנה שזה בסדר גמור) לרכב משנת 94 זה דווקא לא רע, לא?
  14. הקטע הוא שהוא הסתמך יותר מדי על המכונאי (הכלב הזה) הוא ציפה שהוא יתן לו תשובה אמינה ונכונה - הבעיה היא שאין לו שום מושג במכוניות לכן הפירוט שהוא ראה כנראה היה כמו סינית עבורו ומה עוד שהמוסכניק אמר שהכל סבבה - זה שיחק את התפקיד המרכזי ברכישה... כנראה שבאמת המוכר עשה איזה דיל עם המוסכניק כדי שהוא יעבוד עליו (הוא כנראה ראה שהוא בור בתחום והחליט לדפוק אותו כהוגן...)
  15. טוב בקיצור אני רואה שהוא נדפק מכל הבחינות... באסה, הוא ממש מאוכזב עכשיו (כבר שמח שיש לו אוטו) הוא אפילו אמר שאם התיקונים לא יעלו על 4 אלף הוא בכל זאת יקח אותו אבל עכשיו אתה אומר שזה כמעט 9 אז בכלל אין מצב... בכל מקרה, תודה לך על התגובה, הוא ימשיך לחפש
  16. שאלה אחרונה שאח שלי רצה לשאול - כמה אתם מעריכים שתיקון הבעיות הללו יעלה? (הוא סתם מתעניין)
  17. טוב אני רואה שהלכו לו עוד 700 ש''ח בגלל הבורות שלו בנושא טוב נו, מטעויות לומדים... בכל מקרה, המון המון תודות לך על העזרה, יש לו מזל שחשבתי על להתייעץ פה, אחרת הוא היה עוד יותר נדפק...
  18. לא הבנתי רק דבר אחד, מצד אחד אתה אומר שהמוכר כן יכול ללכת לבית משפט עם סבירות גבוה לנצח, אבל מנגד אם לא נעשה הסכם על פיצוי בגין ביטול העסקה אחי יכול לבטל את העסקה מבלי לשלם פיצויים? יש סתירה בין הדברים, לא? או שלא הבנתי אותך נכון? ואיך אפשר למצוא מכונית טובה יותר? :mm_shock: הנה הוא היה בטוח שלמכונית אין שום בעיות, שילם 500 שקל על הבדיקה (כבר כסף שעף לאוויר) ובסוף התברר מה שהתברר..... איך אפשר לקנות אוטו משומש במדינה הזאת??
  19. הנוסח הוא כזה: ''אני: ש.ת. תעדות זהות: ********** מוכר את הרכב ל: א.ק. תעודת זהות: ******** במחיר: 22.500 ש''ח, בינתיים שולם על החשבון 700 ש''ח והיתרה תשולם ביום א' 30.05.04'' ובסוף חתימות המוכר והקונה אם הבנתי אותך, אחי יכול לדרוש בחזרה את הכסף בגלל שלא נעשה הסכם על פיצוי בגין ביטול העיסקה? ושאלה נוספת: האם זה ריאלי למצוא מכונית באותו סכום (22 אלף) אך במצב טוב יותר??
  20. חששתי מזה... הבעיה היא שהבחור לא מבין כלום במכוניות ולא היה חכם מספיק כדי לקחת מישהו איתו לבדיקה - הוא האמין למכונאי ואפילו חתם כבר על הסכם על המכונית - המוכר העביר לו את האוטו ואחי בתמורה נתן לו 700 שקלים ואת שאר הסכום אמור להעביר ביום ראשון - האם הוא עדיין יכול לקבל את ה 700 שקלים בחזרה? או שההסכם דפק אותו והוא לא יראה את הכסף?? והמון תודות לכם על התגובה (לפחות עכשיו הוא לא יעשה את הטעות ויקנה את המכונית הזאת)
  21. אח שלי עומד לקנות מכונית - MITSUBISHI SUPER LANCER DLX 1.6 שנת 94, עברה 207.000 ק''מ במחיר של 22 אלף שקל. היום הרכב עבר בדיקה במוסך ואלו הבעיות שנמצאו ברכב: המערכת: 1. מנוע 2. מערכת קירור 3. מערכת דלק 4. מערכת הצתה אבחנה: נזילת שמן, דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים, כבלאי מנוע/טבעות בוכנה, תושבות מנוע פגומות, סימני התחממות מנוע, ניקוי הזרקה. המערכת: 5. מערכת פליטה אבחנה: דליפה בחיבורי צינורות המערכת: 6. סרן קדמי ומערכת היגוי אבחנה: סטיות הגה המערכת: 7. קפיצים האבחנה: תקין המערכת: 8.שילדת רכב - ליקויים בעלי משמעות גבוהה אבחנה: תיקונים כלליים בגוף הרכב, החלפה או איכול פח דופן אחורי שילדת רכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה אבחנה: איכול על גג, החלפה מכסה מנוע, החלפה כנף קדמי שמאלי המחוברת עם ברגים,פגיעה/תיקון/רצפה אחורית בחלק הסמוך לפגוש, תיקון או פגיעה קורת אורך אחורית עד לנקודת ריתום המתלה/מנוע, תיקון או פגיעה פח סף חיצוני שילדת רכב - ליקויים בעלי משמעות שולית אבחנה: פגיעות פח מסביב המערכת: 9. מערכת בלמים האבחנה: תקין המערכת: 10 תמיגים אבחנה: צמיגים אחוריים פגומים, צמיגים יבשים המערכת: 11. מערכת תאורה (כולל מצבר) האבחנה:הפעלת חלונות חשמל לקויה המערכת: 12. העברת כח אבחנה: מצמד מפריד גבוה (בלאי), מיסב לחץ רועש המערכת: 14. הערות כלליות אבחנה: לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, לפרק גלגלים ולבדוק עובי רפידות, לחזור להמשך בדיקה לאחר תיקון, ראש מנוע לאחר תיקון. המוסכניק אמר שבעיקרון האוטו במצב טוב - יש לבצע רק 4 תיקונים שהם: נזילת שמן (להחליף איזשהו גומי), ניקוי הזרקה, סטיות הגה ולהחליף צמיגים. חוץ מהדברים האלה לטענתו לא צריך להתייחס לשאר הפגמים - שזה לא ביג דיל ושכדאי לקחת את האוטו. עכשיו השאלה היא, האם יש מצב שהמכונאי איכשהו עבד עליו? (למשל עשה דיל עם המוכר ואמר לאח שלי שכל הבעיות האלה הן מזעריות ולא דורשות התייחסות כשבעצם האוטו הוא חתיכת ***) או שבאמת הבעיות האלה לא כל כך חשובות?? - ואני לא מתייחס לכל תיקוני הפח או חלונות חשמליים שהם כביכול יכולים להיות שוליים - אלא למשל לארבעת הסעיפים הראשונים - לדעתי לא צריך להיות מכונאי גדול כדי לראות שכל התקלות המוזכרות שם דורשות טיפול ותיקון, כשהמכונאי מצידו אומר את ההפך - מה נכון?? באמת הכל בסדר או שיש מה לדאוג?? בקיצור, מה אתם חושבים? האוטו באמת שווה את הסכום הנ''ל?? המכונאי צודק והבעיות לא כל כך חשובות ואני סתם בפרנויה שדפקו אותו?? או שדווקא הבעיות המוזכרות הן כן חמורות ומנסים לעבוד עליו?? (אני מדגיש שהמכונאי אמר שהאוטו בסדר - אין בעיות חמורות) והאם אפשר להוריד ממחיר הרכב בגלל הבעיות שעלו? או שהמחיר המוצע לנו עכשיו (22 אלף שקל) הוא מחיר ריאלי? חשוב לציין כי המוסך נבחר על ידי אח שלי (כך שלפי ההיגיון אין צורך לחשוש אבל לכו תדעו....)
  22. אתה באמת חושב שכמה סרטים על המכונית יצליחו למנוע את העלאת מחירי הדלק?? זה קצת נאיבי...
  23. ברור ...ברור... פאאאאק עלית עלי סתם, אני באמת לא שוביניסט (ברצינות!!!)
  24. עם הרעש שעשו הבלמים שלה היה קצת קשה לא להיות ערני והיה לי דיי הרבה מזל שכששמתי לב למתרחש היא כבר הספיקה להוריד לאיזה 30-25 קמ''ש - אם היא הייתה נוסעת קצת יותר מהר, הכותרת באמת הייתה שונה.......
×
×
  • תוכן חדש...