Jump to content

nitrotek

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nitrotek

  1. שלום פורום אחרי הרבה זמן של התבוננות הגיעה הזמן לשאול שאלה אחרי קניה של פולו 98 1400 אוטו עם 76 אלף ק"מ יד 2 .. הגיעה הזמן לטסט במאי הקרוב עכשיו הגענו אני וחברתי ל 85 אלף ק"מ שזה ממש קרוב ל 90 מה אנחנו צריכים לעשות קודם טיפול קטן לפני הטסט או לעשות את הטיפול הגדול לפני הטסט ... שאלה שניה הרכב עבר שיפוץ מנוע ... הרכב היה יד בבעלות הספתא כאשר נתפס מנוע או מה שקרה .. הרכב שופץ אצל פליקס וכניראה לא שיפוץ 100% טוב כי יש טיקים בנוע או שסתומים מרעישים ...השאלה אם זה איפה שהוא יום דין שקרב למנוע וזה עניין של זמן או שהמנוע יכול לתת בראש עוד שנים ...??? ותת שאלה האם כדאי/אפשר לשפץ תשסתומים ... תודה מראש על כל תשובה
×
×
  • תוכן חדש...