שלום רב,הורי לא מזמן רכשו טריוס חדשה 08.
הרכב כבר קרוב ל4 חודשים על הכביש וצבר סביבות 4000 ק"מ.האוטו הולך להיות מטופל רק בין טיפול לטיפול.
חשוב לציין כי רוב הנסיעות בעיר,
שאלותי הם כאלה:
1.רציתי לדעת האם מקובל להחליף שמן כל טיפול (15 אלף)? או בתקופה קצרה יותר?
2.האם נסיעה עם אותו שמן מבלי החלפתו במשך 15 אלף תזיק למנוע?
3.האם ניתן לטפל ברכב בפעם הראשונה תוך לדוגמא 10 חודשים בהנחה שלא הגיעה ל15 אלף ולא עברה שנה
ומהטיפול הנ"ל לספור שנה או 15 אלף נוספים?
אבקש בבקשה מכם לענות לי לפי השאלות ולציין מספרים חשוב ביותר! אני מעוננין לשמור על איכות הרכב ואמינותו ולכן מידע זה חשוב ורלוונטי מאוד עבורי תודה מראש.