Jump to content

איביזה

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איביזה

  1. ביקרתי במוסך של רון. כאחד שטיפל שנים במוסך מורשה, שמחתי לגלות שיש מוסכים שלא יורדים ברמת המקצוענות וגם ברמת השירות. ויחד עם זאת המחירים הרבה הרבה יותר סבירים וגם יכולים לתת פתרונות מקצועיים שלא תקבלו במוסך מרכזי . ברמה המקצועית - רון ישר הבין את הגורם לתקלה. כבר מהשיחה בפורום הזה הוא הבהיר לי כי הבעיה ממוקדת יותר ושעלי להחליף את הרדיו בלבד. כמו כן הבהיר לי שיש אפשרות לרדיו חלופי. במוסך אצל פליקס, החשמלאי טען שהוא מכיר את הבעיה ושאין ברירה ועלי להחליף את החלק כולו, שעלותו אלפי שקלים. ברמת השירות, קיבלתי את האוטו מצוחצח לחלוטין. האוטו עבר שם שטיפה וניקוי פנימי יסודיים ביותר. לסיכום רון, הרווחת עוד לקוח מאוד מאוד מרוצה. בהחלט ממליץ
  2. המסך התצוגה לא נכבה בזמן נסיעה תצוגת המסך דולקת תמיד רק הרדיו בתחתית משתולל לפעמים. בזמן נסיעה ישנם שני מצבים, האחד שהרדיו מרצד ולא קולט תחנה והשני שהכל עובד כרגיל. במצב שהאוטו חונה הרדיו יכול להפעיל את עצמו לבד וגם נכבה לבד. אשמח אם תכוון אותי למקום שבו אוכל לתקן את הבעיה.
  3. שלום לכולם אני חדש בפורום זה. יש לי סיאט איביזה 01, בשבוע האחרון הרדיו לתחיל להדלק ולהכבות באופן עצמי גם כשהמנוע כבוי. למי שלא מכיר,הרדיו הוא יחידה בנוייה בתוך הרכב שאי אפשר לפרק. במוסך פליקס אמרו לי שהאפשרות היחידה היא להחליף את הפאנל כולו. השאלה שלי היא: האם יש אפשרות לסדר את התקלה בצורה עקיפה או כל דרך שהיא מבלי להחליף את כל הפאנל? אם כן, האם אתם מכירים חשמלאי שיכול לבצע את זה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...