ביקרתי במוסך של רון.
כאחד שטיפל שנים במוסך מורשה, שמחתי לגלות שיש מוסכים שלא יורדים ברמת המקצוענות וגם ברמת השירות.
ויחד עם זאת המחירים הרבה הרבה יותר סבירים וגם יכולים לתת פתרונות מקצועיים שלא תקבלו במוסך מרכזי .
ברמה המקצועית - רון ישר הבין את הגורם לתקלה. כבר מהשיחה בפורום הזה הוא הבהיר לי כי הבעיה ממוקדת יותר ושעלי להחליף את הרדיו בלבד. כמו כן הבהיר לי שיש אפשרות לרדיו חלופי. במוסך אצל פליקס, החשמלאי טען שהוא מכיר את הבעיה ושאין ברירה ועלי להחליף את החלק כולו, שעלותו אלפי שקלים.
ברמת השירות, קיבלתי את האוטו מצוחצח לחלוטין. האוטו עבר שם שטיפה וניקוי פנימי יסודיים ביותר.
לסיכום
רון, הרווחת עוד לקוח מאוד מאוד מרוצה.
בהחלט ממליץ