Jump to content

zahh4

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zahh4

  1. בשעה טובה קניתי (קנינו) אותו אופל קורסה swing 1997 גיר רגיל ורצתי לשאול בידית הילוכים של האופל בשביל להעביר לרוורס צריך להרים ולמשוך להילוך ראשון..השאלה שלי היא ככה: אני רוצה להחליף את ידית ההילוכים וגם את הבד איפה אני יכול לקנות ידית הילוכים או תפוח שיתאים לאופל ולא יפריע לרוורס..?? משהו באזור רחובות ראשון.. תודה מראש..
  2. היום בבוקר נסעתי עם האוטו של אבא שלי ועליתי טיפה על המדרכה והשתפשף הטמבון איך אני מתקן את זה עצמאית.? הטמבון הוא מפלסטיק
×
×
  • תוכן חדש...