Jump to content

נשואה למכור הגה

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נשואה למכור הגה

  1. אני לא שולמית... ממש לא... אפילו לא קרוב....
  2. הוא כותב קבוע כאן... אני לא רוצה שהוא יידע שכתבתי כאן... למרות שיש לי הרגשה שהוא יזהה אותי.... ובכל זאת, פג'ו 306, 1.8
  3. תראה, לא לכל אחד יש אישה כמוני.... אני גם מעודדת אותו לנסוע מהר (כשאפשר) ולהחליף את הרכב למה שהוא רוצה באמת.... ככה זה כששני בני הזוג חולי הגה
  4. לא נראה לי שהוא יחליף הגה ודוושות אבל ארוחת ערב היא בהחלט בתוכנית
  5. נראה לי שזה באמת מה שהוא הכי יאהב...
  6. האם בליינדר הוא משבש? אם כן, אז יש לנו כבר כזה
  7. משהו מהדגמים החדשים יותר... לגבי מערכת: יש לנו מערכת באוטו שהיא מעולה... מגברים, סאב וכו'... למה אתה שואל?
  8. גלאי רדאר או משהו כזה? אתם המומחים, איזה אביזר רכב הייתם שמחים לקבל?
  9. איך אני מגיעה למקומות האלו? אשמח לקבל עוד פרטים על הקורסים האלו
  10. שלום לכולם. לבעלי יש בקרוב יום הולדת. הוא אוהב לנהוג ואוהב מכוניות. ואני אוהבת שהוא כזה כי גם אני כזו. הייתי רוצה לקנות לו משהו שאיכשהו קשור לנהיגה. ככה בסביבות האלף ש"ח... אשמח אם תוכלו לתת לי איזה שהוא רעיון... תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...