Jump to content

dodi.K.

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dodi.K.

  1. הבחור שינה את פרטי המודעה כעת דורש 15000 ש''ח טוען שהרכב במצב נסיעה
  2. האם מישהו יכול להמליץ על רפידות בלם ודיסקיות להונדה סיוויק סדאן 2006 מנוע 1800
  3. ביד 2 יש פורד אנגליה נראית במצב טוב .פרוייקט טוב להתחיל שיפוץ שמו גרי דורש 2800 ש''ח ניראת מושלמת
  4. שלום לחברי הפורום, שמי דודי ואני מעוניין לייבא רכב מסוג וולו 142 מודל 73' גיר רגיל מגרמניה שאלתי היא לגבי עלויות מיסוי, הובלה ורישוי. על הרכב דורשים 5,500 יורו תודה מראש, דוד
×
×
  • תוכן חדש...