Jump to content

adivishi32101

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של adivishi32101

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, שמי עדי אני בן 21 חייל אני חדש בפורום למרות שאני קורא בו למעלה משנתיים כיום ברשותי מיצובישי קולט שעברה אצלי השתלת מנוע 1.8 60K מיבוא של גאלאנט. יש שטר מכר למנוע וברצוני לשאול אתכם חברי הפורום היקרים מספר שאלות: 1. ברישיון רשום 1.6 האם תיהיה עם זה בעיה בטסט או שלא ישימו לב בכלל? 2. הגיר נשאר של 1.6 כשהאוטו חם ההילוכים רכים כמו מרגרינה, אך בנסיעת בוקר כשהמנוע קר ההילוכים ממש קשים ראשון רק בעצירה מוחלטת נכנס, שני לפעמים נכנס לפעמים בכלל לא! ושלישי חורק. חשוב לי לציין שכשהאוטו חם הכול בסדר (הוחלף מצמד לחדש). 3. פילטר אויר פתוח (אם לשים אז של איזה חברה?) יזיק/לא יזיק, יעלה/יוריד את צריכת הדלק ואם זה בריא למנוע הזה? (כ"ס אולי לא יוסיף אבל הסאונד ) 4. ברקסים מתחממים בקלות, האם זה בגלל נפח המנוע שהוגדל? חשוב לי לציין שהידע שלכם חברי האתר באמת יוצא מן הכלל וכייף לקרוא את התגובות שלכם אשמח אם תענו לשאלותי, ותהיו עדינים בכל זאת אני עדיין חדש בתחום תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...