Jump to content

שימי95

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של שימי95

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, יש לי פיאסטה 2002, מנוע 1300. כשאני לוחץ על הקלאצ' לפני עצירה לפעמים הטורים יורדים עד שהמנוע נכבה. זה קרה הרבה יותר אחרי נסיעה ארוכה לצפון, ולצורך בדיקה זה קורה תמיד אם אני נותן גז חזק בניוטרל ועוזב. אני יודע שדובר על הבעיה בפורומים, אבל רציתי לדעת אם לפי הנתונים האלו אפשר לדעת בדיוק באיזה חיישן/מנוע צעדים/מייצב מדובר, ואם מדובר בחלק שהלך או רק לכלוך? תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...