Jump to content

FOGEL

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FOGEL

  1. אנשים היום קניתי את האוטו הראשון שלי!!!!! סקסו VTR 98!!!!!!! מה דעתכם?
  2. כן אבל היא סבבה? כאילו אני מחפש אוטו ספורטיבי בעיקרון... בהתחלה רציתי ראלי 1600 אבל לכל הראלים שבדקתי יש שאסי והן מזוינות.... אני יהנה ממנו?
  3. שלום אני עומד לפני רכישה של סקסו VTR 98.... רציתי לשאול מה ההבדל בינה לבין ה VTS...
  4. FOGEL

    שאלה

    כמה לדעתכם תעלה 106 ראלי 1600 98 בעוד 3 שנים? היום היא עומדת על 28... **** עריכה **** קרא את כללי הפורום. אם אתה מתקשה - פנה לאחד המנהלים.
  5. איפה אפשר להשיג כאלה? וכמה זה אמור לעלות?
  6. אם אני מחליף מנוע ל-MI אז אני צריך שזה יופיע ברישיון?
  7. תודה גבר גבר
  8. מישהו מכיר את המגבר ויכול לתת לי חוות דעת עליו? וכמה הוא צריך לעלות בערך...
×
×
  • תוכן חדש...