Jump to content

shabtay

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shabtay

  1. באקסנט 2004 הלכה משאבת מי השפריצר. האם חייבים משאבה אורגינלית או מספיקה תחליפית. ומי מכיר ישר והגון בתיקון ובמחירים באזור פ"ת.
  2. מי יודע איך מסנכרנים את שלט האזעקה מול המערכת של הרכב ?
  3. אין מדבקה וגם אין לי ספר רכב
  4. מה דעתכם על רכב כזה עם כ-70.000 ק"מ. מבחינת נוחות ,אמינות ועוד
×
×
  • תוכן חדש...