שמתי לב בפורום שהפיאט פונטו קיבלה המלצות מאד חמות, האם לדעתם היא מסוגלת לעלות את העליות של ירושלים על בסיס קבוע או מכיוון שהיא 1300 סמ"ק אין לה סיכוי.
בנוסף אני אשמח לדעת איזה רכב כן יעשה את העבודה (טויוטה סטארלט 1400 סמ"ק למשל), אני מחפשת רכב לאדם אחד ולא למשפחה.
ושאלה אחרונה רעיונות לרכבי 1.5 ו1.6 סמ"ק הנחשבות למבוקשות בשוק ובעלות כוח קניה טוב
שכחתי לציין שאני מחפשת רכבים אמינים וחסכוניים בדלק סביב ה 35-30 אלף ש"ח
הרבה תודה
ולהשתמע