Jump to content

shaulih

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaulih

  1. תודה רבה לך על התשובה המפורטת, אני חושב שסגרת לי כמה פינות. מצטער אם הטרדתי כמה אנשים עם השאלות שלי, אבל הייתי חייב לדעת. עכשיו נשאר רק לקנות אחת...אלה הבעיה ..והיא הכי גדולה......למצוא איביזה למכירה.
  2. באמת, הייתי שמח לקבל עוד עצות מאנשים שיש להם איביזיה....או שיודעים. מבחינת ביטוח, חלקים, תיקונים וצריכת דלק. תודה,שאולי.
  3. הרבה אנשים אומרים שהאיביזה (אני מדבר על שנת 2003 1.4 100 כ"ס) בנויה מהפולו, והגולף שזה גרמני... השאלה שלי היא כזאת, האם התחזוקה של הסיאט תעלה לי יקר נגיד כמו הגולף ?? כי אז עדיף לקנות גולף הייתי שמח גם לשמוע על האיביזה עד כמה היא טובה, או אולי עדיף להשקיע ברכב אחר. האם 1.4 מספיק חזק בשביל לשייט במהירות של 120 בלי לשמוע את המנוע צועק לעזרה..... תודה, שאולי.
  4. באמת....אתה משייט עם 75 כ"ס במהירות של 130......סבבה.... תודה.... אני אשמח לשמוע מעוד אנשים...בשביל הביטחון שלי שאני מקבל את ההחלטה הנכונה..... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11
  5. אז מה שאתה מציע לפי התשובה שלך, זה את האיביזה 1.4 2003...אז קודם כל תודה על ההתיחסות להגיד לך את האמת אני לא מתלהב לקנות 1400 , אני חושש שאני לא יהיה מרוצה בנסיעות ארוכות\ בין עירוניות.. בגדול אין לי בעיה גם להשקיע עוד קצת ולקנות את 1.8, הבעיה שלי שאני מפחד שההחזקה של הרכב תעלה לי יקר, אתה יודע בערך מה ההבדלים ביניהם במחירים מבחינת ביטוח, אחזקה, דלק האם הם כאלו משמעותיים....??
  6. יש להם אותו כ"ס אבל סמ"ק מנוע שונה.......... ב 2002 המנוע הוא 1600 וב 2003 זה 1400 סמ"ק...
  7. עזרה קטנה.... אני מתלבט איזה מודל לקנות, איביזה 2002 1.6 100 כ"ס או איביזה 2003 1.4 100 כ"ס ההתלבטות היא ככה....אני מעדיף את הצורה החדשה, ועם הידע המועט שיש לי אין 1.6 2003 ואני מפחד ש 1.4 יהיה עגלה מה אתם אומרים....איך המנוע באיביזה 2003?? או שעדיף את 2002 1.6 ולהתפשר על הצורה, למרות שה 2002 גם מאוד יפות. כחו בחשבון שאני לא רוצה לשמוע את המנוע צועק במהירות של 110-120 למרות שאני לא נהג מרוצים, אבל אני רוצה שהרכב יסע בכייף והאם באמת עדיף לא להתעסק עם הגיר האוטומט? תודה, מחכה לתשובות.
×
×
  • תוכן חדש...