אז מה שאתה מציע לפי התשובה שלך, זה את האיביזה 1.4 2003...אז קודם כל תודה על ההתיחסות
להגיד לך את האמת אני לא מתלהב לקנות 1400 , אני חושש שאני לא יהיה מרוצה בנסיעות ארוכות\ בין עירוניות..
בגדול אין לי בעיה גם להשקיע עוד קצת ולקנות את 1.8, הבעיה שלי שאני מפחד שההחזקה של הרכב תעלה לי יקר,
אתה יודע בערך מה ההבדלים ביניהם במחירים מבחינת ביטוח, אחזקה, דלק האם הם כאלו משמעותיים....??