Jump to content

אבי עזרא

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי עזרא

  1. שלום רב למנהלי הפורום ולחברים, אני רכשתי לאחרונה פיג'ו 407 שנת 2005 2000 סמ"ק והרגשתי שיש השהיה בין לחיצה על דוושת הגז לבין התגובה של הרכב, מבירור ראשוני נאמר לי שניתן לעדכן גירסת מחשב לרכב ובכך לפתור את הבעיה. אבקש מכם מה ידוע לכם על תופעה זו, על היתרונות והחסרונות בעידכון גירסה למחשב, איך כדאי לבצע את העידכון, ואיך ניתן לבדוק אם הגירסה שקיימת ברכב היא חדשה או דרוש לשדרג אותה. תודה רבה, אבי
  2. שלום רב למנהלי הפורום ולחברים, אני רכשתי לאחרונה פיג'ו 407 שנת 2005 2000 סמ"ק והרגשתי שיש השהיה בין לחיצה על דוושת הגז לבין התגובה של הרכב, מבירור ראשוני נאמר לי שניתן לעדכן גירסת מחשב לרכב ובכך לפתור את הבעיה. אבקש מכם מה ידוע לכם על תופעה זו, על היתרונות והחסרונות בעידכון גירסה למחשב, איך כדאי לבצע את העידכון, ואיך ניתן לבדוק אם הגירסה שקיימת ברכב היא חדשה או דרוש לשדרג אותה. תודה רבה, אבי
×
×
  • תוכן חדש...