Jump to content

g.horen1

  • פרסום הודעות

    19
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות g.horen1

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. יכול להיות שחלק מהמיסב של הגלגל התפרק, זה יכול לגרום לרעשים מתכתיים
  2. אני גם לא מצאתי בשום מקום איזכור למנוע 1500 טורבו. כנראה שמדובר בארץ על 5 שנים או 120K המוקדם מבינהם. תודה רבה
  3. תודה רבה על התשובה המפורטת.
  4. תודה, יש למישהו את שיגרת הטיפולים של פורד פוקוס 2017?
  5. הי מישהו יודע האם יש רצועת תזמון לפורד פוקוס 2017 מנוע בנזין טורבו 1500 סמק? בנוסף מה שגרת הטיפולים ברכב. תודה רבה
  6. מסתבר שהקניסטר ביונדאי אקסנט נמצא בחלק האחורי של הרכב, ליד תא מילוי הדלק. חזרתי למוסך אתמול, הם בדקו שוב את משאבת הדלק והפילטר דלק והכל היה בסדר, אבל היה עדיין ריח של דלק מהחלק האחורי. המוסכניק שלי הפנה אותי למוסך אחר שמתמחה בתחומים אלה - "מאיר קרבורטורים". סיפרנו למאיר על הבעיה, ועל זה שהחלפת צינור הדלק+ צינור אדי דלק ופקק לא עזרו, והוא מיד חשד שהבעיה קשורה לקניסטר. הוא ביצע ניקוי, ופתח סתימה באחד הצינורות לקניסטר ונראה שהבעיה נפתרה. עד עכשיו עוד לא הרחתי ריח של דלק. נקווה שימשיך ככה. תודה לכל מי שעזר.
  7. אז אני מבין שהקניסטר לא ממוקם בחלק האחורי, ומה שנותר לבדוק זה משאבת דלק, ופילטר דלק. תודה רבה על העזרה. אני אגש מחר למוסך ואעדכן בהמשך נקווה שהפעם נמצא את הבעיה.
  8. הקניסטר ממוקם בחלק האחורי? אם כן יכול להיות שהבעיה בקניסטר עצמו?
  9. האם מדובר בצינורות אחרים מאלה שהוחלפו? החליפו שני צינורות: אחד של הדלק ואחד של אדי דלק, שני הצינורות מחוברים בינהם, אחד עבה ואחד דק יותר, כמו צינורות של שואב אבק.
  10. תודה רבה על ההצעות, אני אבדוק מחר במוסך, בגלל שהריח הוא מבחוץ, יש משהו נוסף שזה יכול להיות חוץ ממשאבת דלק או פילטר?
  11. שלום רב בזמן האחרון יש ריח של דלק מהחלק האחורי של האוטו, לאחר מספר דקות של נסיעה. בנסיעות קצרות מאוד אין ריח. ביקרתי במוסך, ולא ניראו סימנים של דליפת דלק, לכן הוחלף הפקק של מיכל הדלק, אבל זה לא עזר. חזרתי למוסך וכיוון שהריח מגיע מהחלק האחורי מתחת לאזור של תא מילוי הדלק, המוסכניק חשב שמדובר בחור בצינור אדי הדלק, לכן הוחלף גם צינור הדלק + צינור אדי הדלק, מגיעים כיחידה אחת. גם זה לא עזר ועדיין יש ריח של דלק. לא נראה שהריח מגיע מתוך האוטו, אלא מלמטה מהחלק האחורי. מדובר ביונדאי אקסנט 2005 עם קילומטרז, 238,000. למישהו יש רעיון? תודה
  12. הי בעקבות בעיה שהיתה לי עם הטורים ברכב יונדאי אקסנט 2005 שאחת לחודש הטורים היו נשארים ברמה גבוהה(1700 סל"ד) לאחר ההתנעה, פניתי למוסך מורשה יונדאי שם אמרו שצריך להחליף חיישן בית מצערת ומנוע צעדים בעלות של 2500 ש"ח. פניתי לפורום והמליצו לי על ניקוי יסודי של בית מצערת ומנוע צעדים. במוסך שאול (ברחוב ריב"ל) שם אני מטפל בד"כ ברכבי (מומלץ) הפנו אותי למוסך מאיר הקרבורטורים ברחוב האחים מסלאויטה 4 תל אביב. מאיר ביצע ניקוי אינג'קטורים באינפוזיה, ניקוי בית מצערת וניקוי מנוע צעדים בעלות של 320 ש"ח כולל מע"מ. הוא אמר שהוא מקווה שהבעיה תיפתר ואם לא שאני אחזור אליו והא יחליף את החלקים בקיזוז הסכום ששולם. עד עתה חודשיים אחריי, התקלה לא חזרה ואני גם מקווה שלא תחזור.
  13. רציתי לעדכן שפניתי למוסך שאול בריבל אשר הפנה אותי למוסך מאיר קרבורטורים (אזור שונצינו ת"א, ריוב סלויטה), שם בוצע ניקוי אינג'קטורים, ניקוי בית מצערת ומנוע צעדים. בינתיים כחודש ועשרה ימים אחרי התקלה לא חזרה, נקווה גם שלא תחזור.V השירות במוסך שאול וכן במוסך מאיר קרבורטורים היה מצויין. כמו כן נאמר לי שבמידה והתקלה תופיע שוב הם יחליפו את בית המצערת ומנוע הצעדים והסכום ששילמתי בעד הניקוי יקוזז מההחלפה. נקווה שהתקלה לא תחזור. תודה רבה
  14. שלום יש לי בעיה מוזרה, בערך אחת לחודש כאשר אני מתניע את האוטו, הטורים של המנוע מאוד גבוהים בין 1500-2000 סל"ד. לעיתים הם עולים ויורדים וחוזר חלילה ללא נגיעה בגז במצב ניוטרל. כאשר אני משלב להילוך (דרייב או רוורס), הטורים עדיין גבוהים ללא קפיצות ועומדים על 1500 סל"ד. לחיצה על דוושת הגז לא משנה את המצב. אם אני מכבה את הרכב, ממתין מספר דקות ומתניע שוב הטורים במצב תקין (ללא קפיצות) בניוטרל ובדרייב (בסביבות 600-700 סל"ד) ואין שום זכר לבעיה שהייתה. אתמול זה קרה שוב, ונסעתי למוסך יונדאי לבדוק את הבעיה. הם בדקו ואמרו שיש צורך להחליף את: 1. חיישן מצב מצערת 2. מנוע מייצב סיבובי סרק וכן לאפס את המחשב. העלות של כל התיקון 2500 ש"ח כולל. שאלתי אליכם היא כזו: 1. האם האיבחון נראה הגיוני? 2. האם המחיר הגיוני? הרכב הוא יונדאי אקסנט 2005 אוטומט, קילומטרז' 235,000 תודה מראש
×
×
  • Create New...