שלום,
היום עשיתי עם היונדאי אקסנט 2002 (בנזין 1500) טסט ונכשלתי על עשן יתר.
במוסך אמרו לי שצריך להחליף גומיות בשסתומים (כ-600 ש"ח +מע"מ).
1. האם זה באמת יפתור את התקלה?
2. האם יש פתרון יותר זול? (תוסף דלק או משהו כזה)
תודה לעוזרים,
אורון.
שלום לכולם.
יש לי יונדאי אקסנט שנת 2002 ואני רוצה להחליף את הרמקולים האחוריים אבל אני לא מצליח למצוא דרך לפרק אותם.
אני מבין שצריך איכשהוא צריך לפרק את המגש האחורי כדי להגיע אליהם, כי לא ראיתי אפשרות להגיע אליהם מהבגז'.
אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך לפרק אותם?
בתודה אורון.
נ.ב.
מישהו יודע אולי בוודאות מה גודל הרמקולים מקדימה? אם זה 5 או 6.5?
אין לי מגבר ורוב הסיכויים שלא יתווסף מגבר כך שגם קומפוננט ירדו מהפרק.
ה-6.5' הם מאחורה ולא מקדימה.
חשבתי אולי להשים מאחורה רמקולים חזקים ומקדימה רק טווטרים מה אתם אומרים?
נ.ב.
הרדיו דיסק שלי הוא panasonic CQC1405W אם זה עוזר לבחירה.
שלום!
יש לי דייהו סופר רייסר 95 ואני צריך להמלצה על רמקולים בגודל 4' ו-6.5' בתקציב 400ש"ח(כולל שני הזוגות).
כעקרון חשבתי ללכת על זוג רמקולים(4') של MAGNAT דגם Power Plus 102 ב-199ש"ח כי המליצו לי על החברה.
הבעיה היא עם ה-6.5' אני לא יודע כל כך מה לבחור, אשמח לעזרה בבחירת הרמקולים?
בתודה אורון