Jump to content

Arnanbd

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Arnanbd

  1. קצת באיחור, אבל גם אצלי (בראבה 2000) יש התחממות וזאת לאחר החלפת רדיאטור, יוניט טמפ' מאוורר וכו'. הדיאגנוזה עכשיו היא מיכל עיבוי סדוק. היום קניתי מיכל. נראה....
  2. בשעה טובה רכשתי את הרכב האמור לעיל. אני חייב לציין שמחיר השוק שלו נמוך מאוד לתמורה וביחס לרכבים דומים. הרכב הגיע ללא ספר הרכב. מישהו יכול לסייע? תודה בנדה
  3. אני נוהג ברכב השייך לחברה. החברה קיבלה דו"ח ממצלמת מהירות (107 קמ"ש במקום מקסימום מהירות 80 קמ"ש בבגין ירושלים. פשוט לא יאומן שבכביש כזה מותר רק 80 קמ"ש) והתברר לפי המספר שאני הנהג. הקנס 750 ש"ח + 8 נקודות. נסיתי לבדוק תשלום באינטרנט והתברר לי שניתן לשלם מבלי להצהיר מי היה הנהג (אפשר גם לשלם במזומן בדואר וגם כאן אני נשאר אנונימי). האם במקרה זה לא ניתן להצמיד לי את הנקודות? לצערי (וזה החלק הפחות טוב בחברה) הדו"ח הגיע אלי באיחור של חודשיים כך שאם ארצה לבקש את הצילום אחרוג מתאריך התשלום האחרון. הפתרון היחיד לנושא הוא בקשה להישפט. האם זה כדאי בכלל?
×
×
  • תוכן חדש...