Jump to content

פיני ד

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של פיני ד

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש לי דיהטסו סיריון 99 שעברה תאונה והושבתה, באותו יום מילאתי מיכל מלא .. ברצוני להעביר את הדלק לרכב השני שלנו. איך אני עושה זאת ? האם יש דרך לעשות זאת עצמאית וללא מוסך?
×
×
  • תוכן חדש...