Jump to content

neyzizor

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי neyzizor

  1. דוד, איפה ממוקם חיישן PT ??
  2. בעת העברת הילוכים נתקלתי בבעיה מוזרה - כשאני לפני העברת הילוך אני עוזב את הגז לוחץ קלאץ' ומשלב הילוך גבוה יותר. עד כאן הכל בסדר... לאחר שחרור הקלאץ' ובעת שההילוך הבא משתלב האוטו כאילו נותן גז (למרות שהרגל לא על הדוושה). מרגיש כמו קיק. אשמח לשמוע סברות שונות לגבי הבעיה, פתרונות אפשריים ועלויות (אם אפשר). מקווה שהתיאור מדוייק מספיק ואם לא אנסה שוב. יש לציין שהרכב נמצא אצלי כחודש והתופעה החלה היום. לא יודע אם זה רלוונטי אבל הרכב היה במוסך בשבוע שעבר ועבר, בנוסף לטיפול 10,000 , גם חיבור למחשב ועדכון תוכנה (WHATEVER!?).
×
×
  • תוכן חדש...