שלום. אני רוצה לקנות רנו קנגו (או משהו דומה) אוטומט (אישתי לא נוהגת בידני) של 2006-2007, כמובן במזומן. אני חושב שאצטרך אותו משהו כמו לשנה ואז אצטרך למכור. איפה כדאי לי לקנות אותו - מפרטי ב יד 2, ממגרש פרטי, מחברות השכרה כמו אוויס וכן'? מה יתרונות, חסרונות? תודה!