נראה לי שזה מתאים לפה, לא מצאתי פורום מתאים יותר.
בכל אופן, לפני קצת פחות מחודש רציתי לעשות רישיון לקטנוע, ועשיתי טופס ירוק וגם עברתי תאוריה, שבועיים אחרי בערך דיברתי עם כמה אנשים ודי הסיטו אותי מהנושא ושכנעו אותי שעדיף לעשות למכונית וזהו.
אז השתכנעתי בסופו של דבר, ועכשיו יש ברשותי את התאוריה ואת הטופס הירוק לאופנוע, את התאוריה הבנתי שאצטרך לעשות שוב, אבל גם את הטופס הירוק אני צריך לעשות שוב או שזה שיש לי הוא טוב גם לרכב?
תודה מראש לעוזרים.