שלום!
ביונדאי לנטרה, שנת 97 הילוך D לא משתלב מעצירה מוחלטת. שומעים את התיבה מכניסה את ההילוך, אך בלחיצה על הגז, יש רעשים והרכב לא זז.
בוצע החלפת שמן ופילטר ללא תוצאות.
מה שמשונה זה שאם אני מתחיל את הנסיעה בהילוך L או הילוך 2 ובאמצע הנסיעה מעביר ל-D, הכל בסדר גמור והרכב נוסע מעולה.
אגב, לרוב, לאחר נסיעה (רכב חם) הילוך D עובד טוב גם בתחילת נסיעה מעצירה מוחלטת.
מה לדעתכם המקור לתקלה? תקלה מכנית בגיר? תקלה במחשב?
אשמח מאוד ליעוץ.
-מאיר.