בונזיקו
-
הודעות
28 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בונזיקו
-
שלום, נדלקה לי נורת אזהרה (צהוב) המצביעה על תקלה לכאורה במנוע, מזדה 3 שנת 2006 , 40,000 ק"מ בלבד. אין רעשים חריגים. ממה יכולה לנבוע התקלה ? תודה, אלי
-
יש ברשותינו מזדה 3 ספיריט 1600 סמ"ק - אמין, טוב וזריז אך אנו מזהים שחסר לאוטו קצת כוח בעליות. התלבטות האם לרכוש מזדה 2000 סמ"ק עם 150 כ"ס או להחליף לסיאט ליאון 1.8 עם 160כ"ס שיש לה מנוע וגיר חדישים יותר לפי מה שקראתי. החסרון הוא מעט יותר במחיר ושנתיים אחריות בלבד. הרכב הוא של הילדים שלי. מה אתם הייתם ממליצים ? תודה מראש, אלי
-
שלום לכולם, ביררתי לגבי מחיר של סיאט ליאון FR שנת 2008 נאמר לי ההו מחיר מחיר המחירון והתבקשתי להוסיף עבור חלון גג. למיטב ידיעתי הרכב מגיע בצורה המקורית עם גג נפתח. האם הדרישה הזו הוגנת, או שמא זו דרך להרוויח מהלקוח ? תודה
-
מנסיון, מרווח, נוח מאוד, יציב, ועולה על כל הרכבים המשומשים עליהם נהגתי. אין צורך בהחלפת רצועת טיימינג, טיפולים במרווחים נוחים מאוד. בארץ לרכב משומש אין \"שוק" , נצל עובדה זו לטובתך בעת רכישה. תרכוש רכב לאחר בדיקה. ותהנה מכל רגע. בהצלחה,
-
חברים יקרים, יש נתוני יצרן לכל רכב ורכב, לכל רכב יש או אין "שוק" שמושפע מתכונות הרכב ומהתנהגות היבואן/ נותן השרות ולכל רכב התכונות המיוחדות שלו. יש תלונות על יבואנים, ויש תלונות על אמינות רכבים סציפיים, ויש רכבים שמזלם לא שפר וגם כחדשים הם אכזבו. ליבי, עם כל מי שרכש רכב ולא קיבל תמורה לכספו ובמיוחד אם זכה ליחס מחפיר ונפגע כספית. לצערנו, זה קורה ואולי גם יקרה ולא רק עם יבואן ספציפי, כי אז לא תהיה לו זכות קיום. אני ביקשתי מעט מידע מנסיונכם, ולצערי נקלעתי ל"מאבק" בין חברים. אני ממש מבקש ש"תשלימו" , בואו נעזור זה לזה , איש איש מנסיונו ומהבנתו. תודה לכם,
-
אני מאוד מעריך את התגובות הרציניות של חברי הפורום. העברת מידע אמין ומבוסס בהחלט תורם לכל אחד מאיתנו. אני מאוד מעריך זאת. תודה רבה, בשמחות.
-
תודה על המענה מדובר ב אלפא 159 שנת 2007 מנוע 3200 גיר אוטומטי. רק קראתי מעט, טרם עשיתי נסיעת מבחן. כיום אני נוהג בפיג'ו 407 ואני לא יודע למה לצפות.
-
שלום לכולם ! קיבלתי הצעה לרכוש אלפא 159 שנת 2007 (מעט ק"מ) במחיר אטרקטיבי. אני ממש לא מכיר את הרכב. הספקתי ללמוד שהוא רכב מהנה לנהיגה ספורטיבית אשמח לדעת, האם הוא נוח לנהיגה, האם הוא שקט, האם הוא רכב סלון ? כל בעל נסיון וידע מוזמן לסייע לי. תודה מראש.
-
התלבטות בין הונדה אקורד כנגד סובארו B4 לבין מונדאו
בונזיקו פרסם הודעה בנושא שלו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ידידי, מכוניות טובות .נהגתי בכולן. לכל אחת יש את היתרון והחסרון שלה. אהבתי את המונדיאו - הכי מוצלחת לטעמי, אם אפשר אז לא את הדגם הבסיסי. המלצתי, בצע נסיעת מבחן ואז תחליט. בהצלחה, -
אני מברך אותך על החלטתך, רכב חדש עם 0 ק"מ תמיד עדיף כשניתן ,זו הרגשה מצויינת. תהנה ממנו כמה שנים, תמיד תוכל לחזור ולבצע עסקת טרייד באותה סוכנות. ולהרוויח שוב.
-
הסידור הזה אכן קיים. דרך אגב, בחלק מחברות הליסינג ניתן אפילו לקבל את הרכב ישירות על שמך. ובהנחה. אם נרשם תחילה כליסינג בהנחה משמעותית גדולה יותר. אל תחשוש להתמקח. אני ביצעתי 2 עסקאות כאלה , וחסכתי כסף רב. שיהיה בהצלחה.
-
אשמח לדעת אם ישנן חברות שמוכנות לבצע הרחבת אחריות לרכב שעומדת לפוג בו אחריות היצרן. פרט לפיג'ו בה אני יודע שניתן (כי ביצעתי הרחבת אחריות כזו ). הדבר יסייע למי שברשותו או מתכוון לרכוש רכב בו עומדת לפוג תקופת אחריות. תודה מראש,
-
אני בדקתי ושוב בדקתי את רמת הגימור בביואיק 2008 CXL והיא ברמה טובה מאוד לטעמי. בעניין אמינות, בסה"כ מדובר ברכב חדש לחלוטין, אנילא מצפה לבעיות במיוחד כשאני נהג בזהירות ומטפל ברכב לפי הוראות יצרן. תודה לכולם על הסיוע,
-
מבקש עזרה : טויוטה קאמרי או ביואיק לה קרוס
בונזיקו פרסם הודעה בנושא של בונזיקו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ברכבים חדישים יש אחריות של 3 שנים ו/או 100 אלף ק"מ (הקודם מבינהם) נושא האמינות לא הפרמטר כאן. וגם לא נושא הדלק כי לדעתי אין הפרשים גדולים בין רכבים, במיוחד כשאני לא חיית כביש ונושא יחסית מעט. ואני מחפש רכב נוח עם רמת אבזור טובה. וולוו S60 עם 140 כ"ס בלבד. זו החמצה לטעמי. למרות שנכון שמבחינת מחיר הוא בתקציב. A4 - רכב קטן במימדיו מהרכבים שאני הייתי בוחר וגם ביחס למחיר. קאדליק משנת 2006 הוא בתקציב אבל אז אני מקבל רכב שבקרוב יוצא מתקופת אחריות שגם הוא שיקול בבחירה. תודה לכולם, -
מבקש עזרה : טויוטה קאמרי או ביואיק לה קרוס
בונזיקו פרסם הודעה בנושא של בונזיקו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כיום אני נוסע בפיג'ו 407 שנת 2005. נסעתי בפאסאט חדשה וממש לא הרגשתי שיש לרכב נוחות טובה יותר, או ביצועים טובים יותר מהפיג'ו. ביצעתי נסיעת מבחן בקרייזלר סיברינג חדשה וממש לא התפעלתי. כנ"ל לגבי שברולט מאליבו החדשה. שהיתרון היחיד היה מנוע חזק. אבל מכל הפרמטרים האחרים של המאליבו ממש לא התרשמתי. הקאמרי אכן רכב מצויין מצאתי שיש לרכב תגובות טובות, אבל אין בידוד רעשים. מביואיק לוצרן נהנתי, ואני מקווה שהיא כמו הלה קרוס. תודה על הסיוע, -
מבקש עזרה : טויוטה קאמרי או ביואיק לה קרוס
בונזיקו פרסם הודעה בנושא של בונזיקו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני רוצה לקוות שהרכב של שנת 2008 נותן תחושה טובה יותר משנתונים קודמים. יש 3 רמות לרכב, CXL בעל רמת גימור שאני הייתי בוחר. תודה על הנסיון לסייע, בהחלט אשמח לשמוע מבעלים של רכב כזה. -
מבקש עזרה : טויוטה קאמרי או ביואיק לה קרוס
בונזיקו פרסם הודעה בנושא של בונזיקו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
-
מתלבט ברכישה של רכב חדש. בין טויוטה קאמרי - אקזקיוטיב לבין ביואיק לה קרוס CXL מחפש רכב יציב, נוח, שקט, כוח. נהגתי בטויוטה, רכב מהנה , יקר מעט מהביואיק. לא יצא לי לנהוג בביואיק לה קרוס. בלוצרן נהגתי מרחק קצר ומאוד נהנתי. מהעוצמה, מהנוחות, ומהבידוד מרעשים. שמח לדעת מבעלי נסיון בנהיגה בבביואיק לה קרוס חדשה על התרשומתם מהרכב. נוחות, שקט, כוח. תודה מראש,
-
מעוניין לרכוש רכב יוקרתי, נוח, שקט, מפנק, אמין תקציב סביב 200 אלף וההתלבטות האם ביואיק חדשה או קאדליק בן 2-3 שנים. אשמח לקבלת המלצות מנסיונכם. תודה מראש,
-
בסה"כ רנו מגאן נוח מאוד לנהיגה , טיפולים זולים. חסכוני בצריכת דלק. יש לקחת בחשבון שיש מספר תקלות כגון חלונות חשמל ועוד. מונדיאו- רכב מנהלים ,יציב, נוח (הנאה שאין בחלק מהמכוניות החדשות) מומלץ לרכוש רכב מפרטי ולא מליסינג - כולם מוכרים מתחת למחירון. בעת מכירה של רכב מליסינג תפסיד כ- 25% .
-
מתלבט בין פורד פוקס 2005 לבין סובארו B4 2002
בונזיקו פרסם הודעה בנושא של IC350 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
פוקוס שנת 2005 תהיה עדיפה על סובארו שנת 2002 הגיל עושה את שלו, גם מבחינת הטכנולוגיה. -
התלבטות רצינית בין מאזדה 6 לבין B4 - שנת 2006 שניהן
בונזיקו פרסם הודעה בנושא של skitz בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני ממליץ לך לבצע נסיעות מבחן לפני קניית רכב. שים לב לרמת האבזור במכוניות. מנסיון, בעת המכירה (רגע שתמיד מגיע) יש הפחתה משמעותית על ליסינג. ולכן חשוב להתמקח בעת הקנייה. תמיד עדיף לקנות מפרטי שבדר"כ גם מוריד ממחיר המחירון. בהצלחה, -
אשמח לקבל התרשמות ממי שעשה נסיעת מבחן או ממי שיכול לספר לי מהכירות אישית. נוחות ישיבה, נוחות נסיעה, שקט , ביצועים וכו תודה מראש,
-
מדובר במנוע של קרייזלר סיברינג מנוע 2.7
-
מעוניין לרכוש רכב חדש. וקראתי שהנתונים הם כאלה : גלגל זיזים כפול 24 שסתומים V6 הספק כ"ס/ סל"ד 6500/1800 מומנט קג"מ/סל"ד 4000/26 האם המנוע נחשב מתקדם והביצועים הם טובים? תודה
