בשעות הערב בנסיעה במחלף קסם לכיוון מערב, ראיתי מכונית בשוליים, ללא אורות וללא משולש אזהרה (זה בכלל חוקי?).
המכונית לא היתה לבנה.
נסעתי בנתיב הימני ועברתי אותה וכעבור מספר מטרים (קשה להעריך כמה) ראיתי מרחוק פלאש. מהירות הנסיעה שלי ברגע הפלאש היתה באיזור 107 קמ"ש על פי מד האוץ שברכבי. מסביבי היו באותה עת מכוניות שנסעו מהר ממני.
השאלות שלי הן כאלה:
1. האם מישהו יודע מה היא המהירות המותרת באיזור זה? (קצת לפני ישנו שלט שמבטל 70 קמ"ש. האם זה אומר שהמהירות היא 80?)
2. האם יתכן כי לא רכבי הוא שצולם?
3. האם יתכן כי מד האוץ ברכב מזייף, ומה קורה במקרה של נהיגה ב-107 קמ"ש במקום 80 קמ"ש.
4. האם עוד מישהו נתקל בניידת שם?
תודה