Jump to content

r207

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי r207

  1. אני מאיזור השרון. למה?
  2. יש לי אוטו מדהים, וולוו 1999 כמו חדשה שעשתה 75000 ק"מ. אין לה בעיות (טפו טפו טפו) והיא מטופלת כראוי. לא עברתי טסט השבוע בגלל "חופש בהגה". האמת לא נראה לי שיש חופש בהגה, אני נוסע עליה ולא מרגיש דבר כזה. הלכתי למוסך מורשה (בהרצליה-מי שמכיר כבר יודע) ובלי להעלות את האוטו על הליפט ו/או לגעת בהגה הם הכריזו שצריך להחליף "מסרק הגה" וזה לפחות 2000 ש"ח..."שנזמין לך...???:twisted:" נראה לי קצת מוזר. מה יכול להיות סיבות לחופש הגה ואיך יודעים שלא מכניסים לי את האלמנט?
×
×
  • תוכן חדש...