שלום לכולם,
יש בבעלותי רכב ספורט חדש (בן חצי שנה) שקניתי מהחברה,
לפני חודשיים התחילו לי בעיות ברכב (שנפתרו לאחר איומים על היבואן, ביניהם גם מכתב מעורך דין שאם לא יתקנו או יחליפו את הרכב לחדש אני אתבע אותם).
הרכב יצא מחרתיים מהחברה (לאחר שהוא כבר חודשיים במוסך).
עכשיו,
אני מפחד לנהוג בו מכיוון שאם אני יעשה טוטלוס חלילה (שמתי לב שהושבתה פה קליאו ספורט לפני כמה ימים) הביטוח לא יחזיר לי את הכסף בטענה שהיו לי סכסוכים עם היבואן והרכב.
האם אני יכול לנהוג בבטחה או שמה למכור את הרכב למישהו אחר???