Jump to content

יוסי_ביטון

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוסי_ביטון

  1. כי אני עשיתי בעבר תאונה, ואם לא היה לי ביטוח הייתי אוכל אותה בגדול (ובטח שמדובר ברכב של 300K). אותי חינכו שאם אין לך כסף לביטוח אל תקנה רכב, מכיוון שאני רואה תאונות כל יום זה בלתי נמנע שאני אחשוב על זה.
  2. תודה רבה! הרכב ייצא ביום ראשון מהמוסך.
  3. תודה רבה, עכשיו אני שקט, מדובר באימפרזה STI 2007
  4. שלום לכולם, יש בבעלותי רכב ספורט חדש (בן חצי שנה) שקניתי מהחברה, לפני חודשיים התחילו לי בעיות ברכב (שנפתרו לאחר איומים על היבואן, ביניהם גם מכתב מעורך דין שאם לא יתקנו או יחליפו את הרכב לחדש אני אתבע אותם). הרכב יצא מחרתיים מהחברה (לאחר שהוא כבר חודשיים במוסך). עכשיו, אני מפחד לנהוג בו מכיוון שאם אני יעשה טוטלוס חלילה (שמתי לב שהושבתה פה קליאו ספורט לפני כמה ימים) הביטוח לא יחזיר לי את הכסף בטענה שהיו לי סכסוכים עם היבואן והרכב. האם אני יכול לנהוג בבטחה או שמה למכור את הרכב למישהו אחר???
×
×
  • תוכן חדש...