אני מחפש רכב בתקציב שבין 15 ל-25 k
חשוב לי שהאוטו יהיה.
א.זול מאוד מבחינת צריכת דלק.
ב.זול מבחינת אחזקה(חלפים,תיקונים זולים,לא נוטה לראות מוסכים יותר מידי)
ג.בטיחות.
ד.מודרני ונוח עד כמה שאפשר.
בקיצור שיהיה מן פשרה טובה בין כל המרכיבים שציינתי עם דגש על זה שהרכב יהיה זול מבחינת אחזקה.
בינתיים חשבתי על קליאו 2002 מנוע 1149 סמ"ק\פונטו 2001 sx spice עם מנוע 1242 סמ"ק\פורד פיאסה שנת 2000-2001
יש עוד הצעות???