תשובה למקס ,דלק בג'ריקן אף מעבדה מוסמכת לא תבדוק אם אתה רוצה לקחת דגימה אתה צריך בקבוק זכוכית שקוף נקי ויבש לאחר מכן אתה צריך שיעמוד לידך פקח של מינהל הדלק שירשום את פרטי התחנה ,סוג הדלק,ת.ז של בעל/מנהל התחנה ,מס הפלומבה שבה הוא סוגר את הקופסה לאחר שהכניס את הדגימה לתוכה.לאחר מכן לשלם על הליטר ואז לשלוח לטכניון לבדיקה שעולה כמה מאות שקלים.אם אתה מעוניין בעוד מידע אתה יכול לקפוץ לקפה אני נמצא בתחנה בקניון חיפה
ליאור