Jump to content

ליאורEN

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ליאורEN

  1. en500 94-95 הדגם עם הרצועה מנוע אמין משותף למשפחת ה500 של קאוו' הוא כאילו קאסטום (אין לו מנוע v ) אבל יותר חזק משאר הקאסטומים לגבי מחיר וסחירות תלוי במצבו הנוכחי בעת הבדיקה אם תמצא כלי שמור שווה לשלם אפילו מעל (תלוי בתוספות) אישית כשאני חיפסתי en ראיתי חמישה אופנועים כולם פח זבל השישי היה שמור שילמתי קצת מתחת למחירון (כמה דברים קטנים) ועד היום נסעתי עליו 14000 ק"מ בארבעה חודשים ללא תקלות מיוחדות חוץ מטיפולים
  2. יש לי ראש מפורק ועוד חלקים דבר איתי בנייד 055438817 ליאור
  3. תשובה למקס ,דלק בג'ריקן אף מעבדה מוסמכת לא תבדוק אם אתה רוצה לקחת דגימה אתה צריך בקבוק זכוכית שקוף נקי ויבש לאחר מכן אתה צריך שיעמוד לידך פקח של מינהל הדלק שירשום את פרטי התחנה ,סוג הדלק,ת.ז של בעל/מנהל התחנה ,מס הפלומבה שבה הוא סוגר את הקופסה לאחר שהכניס את הדגימה לתוכה.לאחר מכן לשלם על הליטר ואז לשלוח לטכניון לבדיקה שעולה כמה מאות שקלים.אם אתה מעוניין בעוד מידע אתה יכול לקפוץ לקפה אני נמצא בתחנה בקניון חיפה ליאור
  4. לגבי דלק מהול אתה לא יכול להוכיח גם אם תיקח דגימה מהתחנה,תמיד בעל התחנה יכול לטעון שהדלק שהיה לך במיכל היה מהול מתחנה אחרת.אם אתה רוצה לצמצם את הסיכויים לתדלק בדלק מהול תשתדל לתדלק בתחנות השייכות לרשת ולא בתחנות פרטיות .בעל תחנה פרטית יש לו עיניין במהילה מכיוון שהוא מכפיל את הרווח שלו וגם אם יתפסו אותו ישלם קנס וימשיך למהול.מנהל תחנת דלק באחת החברות הוא שכיר ואם יתפסו אותו במהילה הוא יפוטר והחברה בה עבד כנראה גם תתבע אותו על הנזקים מה גם שרווח אישי לא יוצא לו מהמהילה הכותב מנהל תחנת דלק בחברת דור-אלון
×
×
  • תוכן חדש...