Jump to content

אורןל

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אורןל

  1. שלום רב, ברשותי רכב מסוג סובארו אימפרזה 1999. השלט שלי נפל ולפתע האוטו הפסיק לקלוט את האות שלו. (הבטריות עובדות כראוי). האזעקה כעת עובדת ולכן השארתי את המנוע פועל כדי שהמצבר לא יגמר. לאחר מספר דקות כיביתי את הרכב ולא היה סטרטר - אני משער שהמצבר נגמר אך קודם לכן אם מישהו יכול לעזור לי באיך לגרום לאוטו לקלוט את אות השלט - אני אודה לו מאוד...
×
×
  • תוכן חדש...