שלום יש לי מציבושי קולט שנת 94 ידנית יש לי בעיה,שכשאני מדליק אורות
או מדליק מזגן הטורים נופלים מתחת ל 1 וכשנותנים גז והטורים עולים מעל 1
ועוזבים את הגז הטורים מגיעים ל 0 וקופצים ל 1 ,בוא זמנית האורות גם מתחלשים
וכשנותנים גז האורות מתחזקים ובזמן הזה יורדת הטעינה של הרכב וזה גומר את המצבר.
חשוב לציין שברכב הוחלף דסטוביוטור אלטרנטור ומצבר
וגם הוחלף כל הבית מצערת שלא נראה לי שזה קשור לזה בעצם..
ולמרות זאת עשיתי בדיקה של מינוס לגוף ופלוס שמגיע לאלטרנטור והכל היה תקין
אני ישמח מאוד לקבל תשובה בהקדם האפשרי..