Jump to content

חן מזוז

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חן מזוז

  1. החלפתי בית מצערת זה הורד מרכב תקין
  2. הכל תקין דיודות חדשות הוחלפו לאחר שאחת מהן הייתה פרוצה בדקתי טעינה שהרכב במצב סרק הטעינה היא נורמל 13.5 וכשאני נותן גז ומקפיץ את הטור מעל 1 הטעינה עולה מן הסתם ואז כשאני עוזב את הגז המחוג צונח מתחת ל 1 וכמעט מגיע ל 0 וכמו כן גם האורות והמזגן מתחלשים והמנוע עובד
  3. שלום יש לי מציבושי קולט שנת 94 ידנית יש לי בעיה,שכשאני מדליק אורות או מדליק מזגן הטורים נופלים מתחת ל 1 וכשנותנים גז והטורים עולים מעל 1 ועוזבים את הגז הטורים מגיעים ל 0 וקופצים ל 1 ,בוא זמנית האורות גם מתחלשים וכשנותנים גז האורות מתחזקים ובזמן הזה יורדת הטעינה של הרכב וזה גומר את המצבר. חשוב לציין שברכב הוחלף דסטוביוטור אלטרנטור ומצבר וגם הוחלף כל הבית מצערת שלא נראה לי שזה קשור לזה בעצם.. ולמרות זאת עשיתי בדיקה של מינוס לגוף ופלוס שמגיע לאלטרנטור והכל היה תקין אני ישמח מאוד לקבל תשובה בהקדם האפשרי..
×
×
  • תוכן חדש...