הלכה לי משאבת מים לרכב שרק קניתי יש הרבה רעש של חריקות וברגע ששאני סוגר מנוע הוא פורק לי מלמטה את כל הנוזל קירור אני משאר שזו משאבת המים אבל לא בטוח יוצא לי גם מהאגזוז אשן לבן ונוטף מים מה דאתכם צריך עזרה
הלכה לי משאבת מים לרכב שרק קניתי יש הרבה רעש של חריקות וברגע ששאני סוגר מנוע הוא פורק לי מלמטה את כל הנוזל קירור אני משאר שזו משאבת המים אבל לא בטוח יוצא לי גם מהאגזוז אשן לבן ונוטף מים מה דאתכם צריך עזרה