Jump to content

אלי רייך

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלי רייך

  1. למה בעצם ? הבנתי שמדחס ספיקה משתנה אמור לפעול כל הזמן, לא לסירוגין. אז בהנחה ויש דרישת קירור גבוהה (כאמור: ישראל, קיץ, צהריים), למה שמדחס ספיקה משתנה יתנתק ויתחבר כל הזמן ?
  2. ארונה 2021 האם המדחס מזגן הוא בעל ספיקה משתנה ? ואם כן - זה אומר שכניסה וחזרה של המדחס לפעולה מעידה על תקלה נכון ? (מדובר על מהירות מפוח לא נמוכה, ובצהרי יום חם)
  3. תודה לכולם על התשובות עד עכשיו בקשר לשמן אני רגוע, בקשר לרעשים אני אלך למוסך להתייעצות. בקשר לנוזל קירור ניסיתי לפתוח את המיכל, אבל הפקק סגור ממש ממש חזק...בטוח שאפשר לפתוח אותו בתנאים ביתיים ? אני אנסה פלאייר או משהו...
  4. שלום ברשותי פולו מודל 00' (דגם מנוע AEE) ויש לי מספר שאלות: 1. מפלס השמן אצלי; אני לא יודע בדיוק איפה המקסימום אז אני לא יודע אם מפלס השמן הוא מעל או מתחת למקסימום...מצורפת תמונה (איור) של סוף המדיד. ה"ריסוס" מציין נקודות קטנות וצפופות שעל המדיד, שלעניות דעתי מציינות את הטווח הרצוי של השמן. כמו כן יש על המדיד שטח קצת מונמך פנימה (בתחילתו מתחילות הנקודות, אך הן מסתיימות טיפה לפני סופו), שבדיוק עד לסופו מגיע מפלס השמן. 2. מפלס נוזל הקירור במיכל עודפי נוזל הקירור גם מעל קו המקסימום (שם הקו ברור). רציתי לנקז עם מזרק וצינורית אך על פתח המיכל יש איור של ספר (הכוונה לספר הרכב, שאין לי) וציור מוזר עם F (הכוונה לחום [כ מציין מעלות פרנהייט])). האם אפשר לפתוח את המיכל הזה (כשהמנוע קר כמובן) בלי לאבד יד מאדים רותחים בלחץ? 3. שאלה מאוד כללית אני יודע...אבל כשהאוטו עובר מעל מהמורות או באמפרים, גם במהירות מאוד נמוכה יש רעש מכיוון המנוע\מתחת למוט ההילוכים, לא כל כך ברור, של משהו זז ומשוחרר...אני ידוע שאין סיכוי לעלות על זה אלא במוסך אבל זה משגע אותי... והאם זה קריטי ללכת למוסך בשביל זה ? אבא שלי אומר שזה נורמלי כי זה אוטו ישן תודה רבה מראש
×
×
  • תוכן חדש...