Jump to content

אדון לאו

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של אדון לאו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. איזה פיג'ו הכי טובה??(אני מדבר על הקטנות... הישנות יחסית) בהתחשב במחיר ובתמורה שאני מקבל.... אמרו לי ש 205 GTI הכי טובה..זה נכון?
×
×
  • תוכן חדש...