שלום לכולם,
לאחרונה קניתי סובארו DL שנת 86, אוטומט.
נסע יופי אבל הרדיו כל הזמן נכבה ונדלק שוב. חבר שהסתכל גילה שאחד הכבלים בין המצבר לאלטרנטור רופף וחיבר אותו ואז אחד הג'אמפרים שם התחמם והתחיל להעלות עשן. אז הוא ניתק את הכבל וכל המערכת החשמלית מתה. הזמנתי חשמלאי והוא החליף כבלים וחיזק חיבורים והמערכת החשמלית עובדת טוב. בשלב זה האוטו התחיל לגמגם בכל עצירה והמנוע נכבה, אזי אותו החשמלאי הגביר את ה"טורים" של המנוע. עתה המנוע משתעל בכל עצירה וממש רועד חזק מאוד, אבל לא נכבה. מה עושים? האם הבעיה בקרבורטור סתום ?
תודה רבה,
אודי