Jump to content

hhl

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hhl

  1. עדיין לא הבנתי למה ההפרש במחירון הוא של כ-20000 ש"ח . לדוגמא כריזמה 1999 בערך 32000 ש"ח וקורולה 99 50000 ש"ח. מה הסיבה לפער הזה ? --- סה"כ שתיהם יפניות. מה גרם לירדת ערך בכריזמה ? זה לא שהיא קוריאנית מאכזבת או אירופאית מטמטמת.
  2. נסחרות במחיר זול משמעותית למתחרים שלהם ? 1998-2000 (מתחרים כמו בלאנו,קורלוה,לאנטיס) מה ההבדל בין הכריזה ללנסר החדשה ומי יותר טובה ? האם יש בעיות ידועות או דברים שיש לדעת על רכבים אילו לפני קניה ? הכיוון שלי הוא יותר לכריזמה אז אשמח עם תיעצו לכיוון הכריזמה. תודה
  3. כמה שיותר קרוב לחולון לסובארו טנדר. המוסך לא חייב להיות של היבואן ועדיף שלא
×
×
  • תוכן חדש...