שלום לכולם
אני אשר חובב אופנועים ורק אופנועים היה לי DR 650 ועכשיו אני בשלילה מה אני אוהב? דבר ראשון אופנועים ובעצם גם שני ושלישי.... חוץ מיזה מוסיקה טובה בעיקר אצ הישנים יותר אבל כל דבר שנעים באוזן עם נטיה לרולינג לפינק וכו' ועיברי איך לא.... אז שלום ושלמה אריאל גם מאיר וגם זילבר... והבנאים על כל דורותם
זה פחות או יותר חוץ מיזה מיתפלל להכיר רוכבת שתירכב איתי לשקיעה בארץ השמש העולה... על איזה...
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11