Jump to content

גילגולציה

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גילגולציה

  1. שלום, אני בודק מספר הצעות ורציתי לדעת מה מכל אחד מהדברים עדיף קומפוננט: MB QUART PREMUME HIPHONICS CABALER MOREL DOTEK ALPHA SONIC PH800 6X9: HIPHONICS CABALER INFINTY KAPA MBQUART PREMUME סאב: BAZUKA RS HIPHONICS ZEUS CADENS BEAST אנא כתבו לי בכל קטגוריה מה הכי טוב ומה אחריו ואם יש לכם הצעה נוספת עוד בהצעה שקבלתי מגבר HIPHONICS 5 CHANNEL, תגידו לי איך הוא בבקשה תודה מראש
  2. אין מצב ליד שניה
  3. הרכב משמש בעיקר אותי, אבל אני מתגייס בקרוב ואז הוא ישרת בעיקר את אמא שלי דבר שני אניחנו לא רוצים משפחתית אלא מיני
  4. אני לא אוהב את איך שהיאריס ניראת וחשבתי שהפורד תהיה יקרה מידי, אני יבדוק את האפשרות בקטע של למכור לבד, אבא שלי נעול על טרייד אין ולא מוכן לשמוע על זה ד"א בדקתי על שברולט AREO מנוע 1.4 יש לה 94 כוחות סוס ושמעתי שהיא בטוחה והיא עולה 100,000 על הכביש מה אתם אומרים נ.ב: תודה על העזרה
  5. שלום יש לנו(לי ולאמא שלי) יונדאי אקסנט 2002 ששוויה 70000 ש"ח אבא שלי הסכים להחליף את זה באוטו אחר בתנאי שהוא יקבל טרייד באוטו הישן ויוסיף עד 40000 ש"ח הוא רוצה להחליף את האוטו באלנטרה 1.6 יש לנו אפשרות גם להחליף את האוטו באיביזה 1.4 REFERE (מאובזרת) היום עשיתי נסיעת מבחן לאיביזה ביחד עם אמא שלי, והיא טוענת שהאוטו חלש מידי מה אתם אומרים, מה עדיף? נא לפרט הוספתי טבלה קטנה שעשיתי: יונדאי אלנטרה סיאט איביזה מנוע: נפח 1599 1390 כוחות סוס 105.4 75 סל"ד 5800 5000 בטיחות: פגיעה קדמית 38% 75% פגיעה צדדית 78% 78% ציון כולל (כוכבים) 3 4 דלק: נפח מיכל 55 45 צריכה ממוצעת ק/ל 11.4 13.5 ביצועים: 0-100 13 15.6 מהירות מקסימלית 171 170
  6. נתקעתי במישהו מאחור והקדימה התעקם טיפה
  7. ?! 1. מה זה קצה שלדה? 2 אני לא עושה תחרות, שמעתי שזה פורום מקצועי אז אני מבקש הערכה, בכמה אני יכול למכור אותו בשביל לדעת אם בכלל כדי לי למכור אותו
  8. שלום יש לי יונאי אקסנט ESTEEM 1.5 + ABS ירוקה 4 דלתות שנת 2002 שעשתה 50000 ק"מ ועברה תאונה ממש ממש קלה בשלדה והכל תוקן לפי מחירון לוי יצחק האוטו שווה 69000 ש"ח רציתי לדעת בכמה אתם חושבים שאני יכול למכור אותו (יד ראשונה)
  9. אני מחפש לקנות סאב שישב על מגבר לנזר וויב 250 1000W RMS ב 2 אום 500RMS ב 4 אום וקומפוננט שישב על מגבר רוקפורד פנץ' 500S 125RMS ב 4 אום תקציב 3000 ש"ח בדוקטור סאונד הציעו לי סאב קדנס UD12-2H וקומפוננט של אינפיניטי כולל הרכבה, גם של רמקולים אחוריים ועוד מגבר, וכבלים ב 3400 ש"ח 1. שווה? 2. המוכר אמר לי שהקומפוננט של אינפיניטי יותר טוב מ MB QUART, נכון? 3. יש לכם הצעה יותר טובה בשבילי (כולל הרכבה)??
  10. אני לא יודע, מה כדאי? ניתן להכניס הכל? יונדאי אקסנט 2002
  11. יש לי יונדאי אקסנט 2002 שמעתי שבשביל רמקולים 6" צריך הגבהה אני לא ממש יודע מה זה אומר אם אני יעשה את ההגבהה הזאת יהיה צריך להוריד את הכיסוי או שזה לא קשור? יש עוד משהו שאני צריך לדעת אם אני מתכנן לעשות הגבהה
  12. אני מתכנן לקנות מארצות הברית ושם בערך 100 - 150 $
  13. מה החברה הטובה ביותר לרמקולים אחוריים?
  14. מישהו אמר לי שזה סתם ירידה באיכות, נכון? אם לא, אז איזה כדאי לקנות? (אני קונה עכשיו קידמיים של MB QUART PREMUME) ואוטו הוא HYONDAI ACESENT 2002
  15. בינתיים ביררתי והמחיר הכי זול שמצאתי בארץ הוא כשהתקשרתי לטלפון באתר שלהם http://www.mbquart.com/2003/en_US/dealers/locator-intl.asp והמחיר היה 3500ש"ח !@#@!# כאשר להביא את זה לארץ כולל מיסוי מכס ומשלוח 1700ש"ח מישהו מכיר מקום שאני יכול להביא את זה ביותר זול בארץ?
  16. מה זה הגבהה? יש כיסוי כזה לרמקול שאי אפשר לראות איזה רמקול יש בפנים.. אם מורידים את ההגבהה צריך להוריד גם את הכיסוי או שזה לא קשור?
  17. יש לי HYUNDAI ACCENT 2002 פה: http://www.mobiletoys.com/partners/etronics/my_garage_e.asp?SID=12 וגם בעוד חנות כתוב שהגודל הוא של הרמקולים הקידמיים הוא 4" לעומת זאת דיברתי עם מישהו במוסך והוא אמר שזה 5.25" מה נכון?
  18. שלום אני רוצה לקנות קומפוננט MB Quart PSD210 4" 2-Way PREMIUM Separate Components אמרו לי שירד המסוי ועדיף עכשיו לקנות בארץ אני יודע שאפשר גם להזמין מהאינטרנט ולהשתמש ב http://www.mustop.co.il כדי לשלוח את זה לארץ יש גם אפשרות שמעתי בחנויות מסוימות שהם ישלחו את זה לארץ אני מחפש את הדרך הכי זולה מה היא לדעתכם? אם לקנות בארץ אז איפה?
  19. אבא שלי לא רצה חנות מהאינטרנט הוא רצה ללכת לחנות
  20. לא מהארץ, קניתי אותו מארה"ב, אבא שלי מביא אותו אני מתכוון לחבר אותו לקומפוננט של MB QUART אני עדיין לא סגור על איזה תלוי בתקציב. ואני צריך גם לקנות עוד מגבר+סאב
  21. מגבר Lanzar VIBE250 900 Watt 2 Channel MOSFET Amplifier הנה לינק http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=lanvibe250&store=&catid=307 עלה לי 180$ מה אומרים?
  22. מה ההבדל בין MB Quart RSD213 5.25" 2-Way REFERENCE Series Components ל MB Quart RSC213 5.25" 2-Way REFERENCE Separate Components ראיתי את שניהם ב http://www.etronics.com/listproducts.asp?order=stk_price_a+desc&catid=&store=&Make=HYUNDAI&Model=ACCENT&type=2DR+HATCHBACK&kit_id=&prod_type=Car_Electronics%2FCar_Audio%2FSpeakers%2FComponent_Speakers&manaf=MB+Quart&cid=1A70D08821414542911A247B236197B5&image1.x=21&image1.y=10
  23. שלום לכולם אבא שלי כרגע במנהטן וביקשתי ממנו שיביא לי מגבר ואם זה גדול לו מדי כדי לסחוב לארץ אז קומפוננט מצאתי חנות במנהטן http://www.etronics.com ואני צריך לבחור חלקים עד 200$ כי זה מה שאפשר להביא ונראה לי שהמחרים שם לא כוללים מס, אז זה 180$ בכל אופן אני צריך לתת לו דגם של מגבר ודגם של קומפוננט והוא יחליט מה להביא בבקשה תעזרו לי למצוא מה הכי טוב בקומפוננטים המליצו לי MB QUART תודה
×
×
  • תוכן חדש...