Jump to content

mss

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mss

  1. כנראה שלא קאתם את הכתבה בתשומת הלב הראויה: אותו יצרן, המייצר ליצרן הרכב, מקבל אישור של O.E.צ, שמשמעו, יצרן מוצר מקורי. בתור אחד שכזה, היצרן מחוייב לרמת מוצר מסויימת, שאינה נופלת (ולעתים קרובות אף עולה) מאיכות המוצר הנקרא "מקורי". למעשה, אותו פס יצור מייצר עבור יצרני הרכב, ועבור יבואני החלפים. ההבדל היחידי הינו במק"ט, ובלוגו המוטבע על המוצר. להזכירכם, לאחר מאבק משפטי ארוך, זכו יבואני החלפים, וכיום, רשמית, אין היצרן יכול "להכריח" את בעל הרכב, או בעל המוסך להשתמש במוצר שנקנה אצל יבואן הרכב. מעבר לזאת, מתוך מידע פנימי, גם יבואני הרכב קונים את החלפים שלהם מהיבואנים בארץ ה"שייכים" לשוק החלפים התחליפיים. שורה תחתונה: לקנות מיבואן, או ספק אמין, סחורה בעלת שם ומוניטין טוב. בעולם החלפים לרכב - לשם ולמותג יש משמעות לגבי איכות המוצר.
×
×
  • תוכן חדש...