שלום לכולם,
היום בבוקר הרגשתי שכאשר אני מאיץ את הרכב,
הרכב מגיב בחולשה וזז באיטיות (בדומה ללחיצה על דוושת הגז במצב ניוטרל אך עם התקדמות מעטה)
לאחר עצירה בצד ובדיקת שמן גיר ראיתי שיש שמן והוא צלול.
לאחר הנעה חוזרת שילבתי הילוך אחורי והרכב הגיב טוב אך לאחר שילוב D הרכב הגיב כמו בשילוב N וכך גם כל שאר המהלכים.
אני שם לב שלאחר הנעה מחדש הרכב מגיב טוב עד לשינוי של הילוך או עצירה.
יש למישהו מושג לקראת איזה תיקון אני צפוי. עפ"י קריאה בפורום נראה לי שהגיר שלי הוא ZF.
תודה וחג שמח,
איתי צמח