Jump to content

איתי צמח

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איתי צמח

  1. שלום לכולם, היום הרכב ארגן לי הפתעה חדשה: לחצתי על כפתור המזגן וברגע שאני שומע את המזגן נכנס לפעולה נדלקה מנורה אדומה STOP בלוח השעונים. ברגע שכיביתי הנורה כבתה אך לאחר מכן נדלקה גם ללא קשר להדלקת המזגן. כעת הנורה נדלקת רק בהפעלת המזגן. חששתי שמא הרכב התחמם אך מים ושמן לא חסרים. מישהו יכול לעזור בדיאגנוזה? תודה רבה איתי
  2. מאז שקניתי את הרכב (לפני 3 שנים) לא החלפתי שמן אלא הוספתי 300 גרם. כרגע יש מספיק שמן ואפילו לא נראה מלוכלך האם יש קשר לכך שלפני שנה נקרעה רצועת טיימינג במהלך נסיעה של אשתי? תמיד יש לי את ההרגשה שהמנוע עומד לגמור, אך תמיד המוסכניק שלי ומביני דבר אומרים שאני סתם לחוץ
  3. שלום לכולם, היום בבוקר הרגשתי שכאשר אני מאיץ את הרכב, הרכב מגיב בחולשה וזז באיטיות (בדומה ללחיצה על דוושת הגז במצב ניוטרל אך עם התקדמות מעטה) לאחר עצירה בצד ובדיקת שמן גיר ראיתי שיש שמן והוא צלול. לאחר הנעה חוזרת שילבתי הילוך אחורי והרכב הגיב טוב אך לאחר שילוב D הרכב הגיב כמו בשילוב N וכך גם כל שאר המהלכים. אני שם לב שלאחר הנעה מחדש הרכב מגיב טוב עד לשינוי של הילוך או עצירה. יש למישהו מושג לקראת איזה תיקון אני צפוי. עפ"י קריאה בפורום נראה לי שהגיר שלי הוא ZF. תודה וחג שמח, איתי צמח
  4. מעוניין לעשות טיפול בעצמי (בעזרת חבר מכונאי) לרכב שלי פג'ו 306 סופר סלון 1.8. הרכבעבר 160000 ק"מ והטיפול האחרון נעשה ב148000 איזה חלקים מומלץ ליי לקנות בכדי שהאוטו ימשיך לתפקד בצורה טובה? האם יש דבר כזה פילטר מזגן שבגללו המזגן לא זורק אויר בצורה אחידה? תודה איתי
  5. האם למישהו יש מושג על עלותו של מיכל דלק לרכב זה האם עדיף להשיג חלק זה מרכבים מפורקים? תודה
  6. תודה לכל נותני העצות עזרתם לי מאוד באבחנה שלכם לאחר בדיקה במוסך מורשה של פיגו בבאר שבע התברר שצינורות הנשם יבשים וקרים ולכן האדים מתעבים וחוזרים לאגן השמן בצורת מים נאמר לי שאין כל צורך בטיפול מיוחד או בתיקון כלשהו ושזה אופייני לתקופות קרות
  7. שלום צביקה אין מחסור במי קירור והם תמיד במפלס הנכון בנוסף אני יכול לומר שהמים נקיים ואין עליהם סימני שמן
  8. שלום לכולם, שמי איתי וברשותי רכב מסוג פג'ו 306 1800 super salon אוט' קניתי אותה במצב טוב ואחרי בדיקה שאישרה שאין בעיות מיוחדות בבדיקת השמן האחרונה שעשיתי זיהיתי קצף חום על המדיד ובעקבות קריאה באתר פתחתי את מכסה מילוי השמן וגם שם זיהיתי את אותו הקצף אני חייב לציין שהרכב לא מתחמם בצורה משמעותית(עולה קצת מעל ה90 וחוזר ל90 עקב פעולת הונטה אך בנסיעה החום יורד ל 80 ) ובנוסף רציתי לציין שמערכת קירור המים תוקנה לאחרונה (צינור קרוע) ונבדקה עם המכשיר לחץ של המוסכניק.קראתי בכמה מקומות שיכול להיות שיש פריצה בקולר אז אולי לא מיותר לציין שהמזגן לא עובד וכך קניתי את הרכב. לאחר שהלאתי אותכם בפרטים רציתי את עזרתכם בייעוץ לגבי הבעיה איך הכי כדאי לפתור אותה ולאיזה גודל חור בכיס עלי להיערך נ.ב הרכב עבר 150000 ק"מ והוא לפני טיפול(אולי זה קשור לזה) תודה לכולם איתי
  9. שלום לכולם ברשותי פיג'ו 306 1800 אוט' סופר סלון היום גיליתי נזילת מים בחלק התחתון של הרדיאטור מתחת לפתח מיכל המילוי אני משער שהנזילה היא בחיבור בין הרדיאטור לבין משאבת המים קניתי את האוטו לפני חודש ובעליו הקודמים אמר לי שהוחלפה משאבת מים בחיבור הזה שמו אז חומר אדום לאטימה ואני משער שמשם הנזילה ראשית, מה עלי לעשות שנית,לאיזה סכום טיפול עלי להיערך (בהנחה שאני אלך למוסך מורשה) שלישית,אשמח לשמוע קצת על משמעות המים הירוקים לרדיאטור תודה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...