Jump to content

globin

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי globin

  1. ברשותי פוקוס שעלה על הכביש ביולי 2002. לפני כחודש וחצי לאחר 116000 ק"מ נקרעה רצועת הטיימינג כשהרכב היה מונע ברמזור. כתוצאה מכך נגרם נזק לראש המנוע והיה צורך להחליפו בחדש. הרכב מטופל במוסכים מורשים של פורד מיום שעלה על הכביש ועד לרגע זה. היה לי ידוע כשאגיע ל- 120000 ק"מ יש להחליף רצועת טיימינג. פניתי ליבואן בטענה זו ולאחר כשבועיים הסכים היבואן להשתתף במחצית מעלות החלפים (ראש מנוע חדש) ברכב. מאחר והרכב טופל אך ורק במוסכים מורשים צריך היבואן לקחת את מלוא האחריות ולתקן את הרכב ללא עלות למעט עלות החלפת רצועת טיימינג רגילה?
×
×
  • תוכן חדש...