שלום חברים,
יש לי רכב מסוג פג'ו 306 XR (הדגם "הקטן") ואני מעוניינת לרכוש מערכת (MP + רמקולים) התקציב שלי הוא 1000-1500
רציתי לדעת האם תוכלו להמליץ לי איזה מערכת עלי לרכוש ואיפה אפשר למצוא מחירים סבירים וגם האם צריך רמקולים גם מקדימה וגם מאחורה?
יש לי אפשרות לקנות גם בארה"ב - האם שווה?
המון המון תודה