Jump to content

tal6100

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tal6100

  1. אני צריך עזרה בלשנות את הרדיו דיסק שלי - KENWOOD KDC-X891 מתדר אמריקאי שעובד בדילוגים אי - זוגיים בין התחנות לדילוגים זוגיים - תדר אירופאי........... תודה רבה!
  2. אני צריך עזרה בלשנות את הרדיו דיסק שלי - KENWOOD KDC-X891 מתדר אמריקאי שעובד בדילוגים אי - זוגיים בין התחנות לדילוגים זוגיים - תדר אירופאי........... תודה רבה!
  3. אני צריך עזרה בלשנות את הרדיו דיסק שלי - KENWOOD KDC-X891 מתדר אמריקאי שעובד בדילוגים אי - זוגיים בין התחנות לדילוגים זוגיים - תדר אירופאי........... תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...