Jump to content

vini

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של vini

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שאלה לחברי הפורום המלומדים: הנורית נדלקה אחרי שרכב עמד 3 שבועות (חופשה בחו"ל), נכבתה אחרי מספר ק"מ ונדלקה שוב כעבור שבוע. לפי ספר הרכב, זהו בקר הגה כוח. הבחור ממוסך מורשה בו אני מטפל, אמר בטלפון שזה כנראה מערכת יציבות, שכל עוד זה צהוב ולא אדום, לא נורא - אפשר לבוא בתחילת שבוע ואי אפשר לדעת מה זה וכמה יעלה לתקן עד שמתחברים למחשב הרכב. איגניס מודל 2004, ללא היסטוריה של תאונות/תקלות. מה זה יכול להיות, מה השלכות ומה מומלץ: לתקן או להמתין עוד חודשיים לטיפול שנתי. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...