Jump to content

sofer35

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של sofer35

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכם. הבעייה החמירה...עדיין הסרק לא יציב וביום שישי האחרון בנסיעה מצומת גולני לכיוון קדרים בעלייה שליד מצפה נטופה המנוע פתאום איבד כח וירד מ 110 קמ"ש ל - 40-50 קמ"ש...להילוך שלישי/שני.. יש למישהו רעיונות? יכול שזה קשור לחיישן אוויר?
  2. האם משהו יודע מהיכן המחשב דוגם את סיבובי המנוע, בין היתר לייצוב הסל"ד בסרק, כשמופעל מזגן וכיו"ב? האם ייתכן מאחד החוטים שמחוברים לאלטרנטור?
  3. שלום לך. יש לי בעיה זהה, ובחיפוש באתר נתקלתי בשאלה שלך הנ"ל שבדיוק מתארת את המצב של חוסר יציבות בסרק. משאלתך אני מניח שיש קשר בין אי הסחיבה לחוסר היציבות בסרק. מה הגורם לתופעה?
×
×
  • תוכן חדש...