Jump to content

nviner1

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של nviner1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה לכם אעשה בדיקות
  2. בוצע טיפול לפני מספר חודשים לפני הטסט. לא ידוע לי מה מצב בפלגים, ולא קיימת מנורת תקלה.
  3. שלום לכולם לאחרונה במצב של עמידה הטורים יורדים ממש והרכב רועד ובנסיעה הטורים גם קשה להם לעלות והרכב בקושי סוחב. פשוט לא ניתן ליסוע על הרכב מה יכולה להיות הבעיה?
  4. ברגע שאני לוחץ בליפט להרים את הרכב הוא עושה רעש של הרמה ולא מרים כלום מה זה יכול להיות בבקשה?
×
×
  • תוכן חדש...